Наші завдання


  1. Продемонструвати, як природа створює красу мовою математики. 
  2. Дослідити, де можна зустріти квадратичну функцію в архітектурі старовини? 
  3. Визначити, як використовують квадратичну функцію в сучасній архітектурі? 
  4. Скласти анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо відношення параболи до інших навчальних дисциплін. Проналізувати результати за допомогою діаграми. 
  5. Розкрити в чому полягає важливість даної теми при вивченні інших предметів? 
  6. Описати властивості параболічних поверхонь. 
  7. Проаналізувати, як пов'язана парабола з траєкторією польоту тіла? 
  8. Оцінити, які узори може створити людина з використанням квадратичної функції? 
  9. Результати діяльності представити в блозі. 
ГІПОТЕЗА ДОСЛІДЖЕННЯ: основні властивості параболи застосовують при вивченні фізики, техніки, а також в повсякденному житті.

Немає коментарів:

Дописати коментар