- Продемонструвати, як природа створює красу мовою математики.
- Дослідити, де можна зустріти квадратичну функцію в архітектурі старовини?
- Визначити, як використовують квадратичну функцію в сучасній архітектурі?
- Скласти анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо відношення параболи до інших навчальних дисциплін. Проналізувати результати за допомогою діаграми.
- Розкрити в чому полягає важливість даної теми при вивченні інших предметів?
- Описати властивості параболічних поверхонь.
- Проаналізувати, як пов'язана парабола з траєкторією польоту тіла?
- Оцінити, які узори може створити людина з використанням квадратичної функції?
- Результати діяльності представити в блозі.
Наші завдання
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар