Висновки

Провівши це дослідження, ми довели гіпотезу: основні властивості параболи застосовують при вивченні фізики, техніки, а також у повсякденному житті.
Під час роботи у проекті ми:
  • Продемонстрували, як природа створює красу мовою математики. 
  • Дослідили, де можна зустріти квадратичну функцію в архітектурі старовини. 
  • Визначили, як використовують квадратичну функцію в сучасній архітектурі.
  • Склали анкету і провели опитування у вчительському колективі щодо відношення параболи до інших навчальних дисциплін. Проналізували результати за допомогою діаграми. 
  • Розкрили в чому полягає важливість даної теми при вивченні інших предметів.
  • Описали властивості параболічних поверхонь.  
  • Проаналізували, як пов'язана парабола з траєкторією польоту тіла.
  • Оцінили, які узори може створити людина з використанням квадратичної функції. 
  • Результати діяльності представили в блозі.

Немає коментарів:

Дописати коментар