Провівши це дослідження, ми довели гіпотезу: основні властивості параболи застосовують при вивченні фізики, техніки, а також у повсякденному житті.
Під час роботи у проекті ми:- Продемонстрували, як природа створює красу мовою математики.
- Дослідили, де можна зустріти квадратичну функцію в архітектурі старовини.
- Визначили, як використовують квадратичну функцію в сучасній архітектурі.
- Склали анкету і провели опитування у вчительському колективі щодо відношення параболи до інших навчальних дисциплін. Проналізували результати за допомогою діаграми.
- Розкрили в чому полягає важливість даної теми при вивченні інших предметів.
- Описали властивості параболічних поверхонь.
- Проаналізували, як пов'язана парабола з траєкторією польоту тіла.
- Оцінили, які узори може створити людина з використанням квадратичної функції.
- Результати діяльності представили в блозі.
Немає коментарів:
Дописати коментар